Výměna / reklamace / vrácení
Zajistili jsme pro vás co nejsnadnější výměnu, vrácení a reklamaci produktů. Níže se také dozvíte o způsobech zpětného doručení.
!! Důležité – nejdříve si vytiskněte tento formulář
VÝMĚNA ŘAS
(VYBRANÝ MODEL VÁM NESEDNE)
Pořídila jste si svoje první magnetické řasy BabeLashes, ale zjistila jste, že vám nesedí na očích? Tak právě pro vás jsme připravili nadstanardní službu, kterou jinde nenajdete!
Jak funguje výměna magnetických řas:
- Objednala jste si od nás poprvé řasy, ale bohužel jste zjistila, že vám nesedí.
- Máte možnost nás kontaktovat na info@babewings.cz a zdarma s našimi expertkami konzultovat výběr náhradního modelu. Můžete také připojit fotku vašich očí pro ještě lepší pomoc s výběrem.
- Nyní nám už jen zdarma zašlete řasy zpět podle instrukcí níže a my vám náhradní model po doručení odešleme také zcela zdarma.
Na jiné produkty než magnetické řasy se výměna nevztahuje.
REKLAMACE
(CHYBA V ZÁSILCE / VADA PRODUKTU)
Něco se pokazilo? To nás velmi mrzí a pokusíme se dát vše do pořádku. Jsme tady pro Vás a všechny problémy řešíme tak, abyste od jejich řešení odcházela s úsměvem. 😊
Na reklamaci máte nárok v těchto případech:
- Vadné plnění objednávky – např. chybně dodané zboží, zboží neodpovídá popisu atd.
- Vadný produkt – u dodaného produktu se projeví výrobní vada do 30 dnů od dodání
Pokud v dodané objednávce chyběl některý z produktů, není třeba posílat zásilku zpět. Stačí, když nám napíšete na info@babewings.cz a my vám produkt dopošleme.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
(ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY)
- Zboží musí mít neporušený hygienický obal (ochranná samolepka nebyla stržena)
- Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dní od doručení objednávky nebo nejlépe od písemného odstoupení od kupní smlouvy.
Produkty nám prosím zašlete zpět podle instrucí níže.
JAK NA ZPĚTNÉ DORUČENÍ
!! Nezasílejte prosím zboží na adresu sídla firmy !!
PŘEDÁNÍ NA POBOČCE ZÁSILKOVNY
(RYCHLEJŠÍ DORUČENÍ A VYŘÍZENÍ)
- Zboží řádně a pečlivě zabalte s lístečkem (více níže). Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Podle typu žádosti napište na lísteček nutné informace pro vyřízení vaší žádosti:
- Výměna: Číslo objednávky, Jaký budete chtít náhradní model, Kam máme zásilku doručit (Zásilkovna)
- Reklamace: Číslo objednávky, Důvod reklamace, Kam máme zásilku doručit (Zásilkovna)
- Vrácení: Číslo objednávky, Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz (Můžete připsat i důvod vrácení)
- Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informace najdete ZDE (pro lepší vyhledávač poboček otevřete odkaz na PC).
- Zabalené produkty doneste na pobočku a na přepážce nadiktujete kód: 90986484
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.
- V případě oprávněné reklamace a výměny je tato služba zdarma.
- V případě vrácení zboží je účtován poplatek 39 Kč (49 Kč za zásilky z SK)* za dopravu.
*Cenu vám strhneme z vrácené částky.